دیوانه تر


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

نوشته هايم را مي خواني…

 

 

 و مي گويي: چه زيبا!

 

 

راستي…

 

 

دردهاي آدم ها زيبايي دارد…؟!؟!؟!



نظرات شما عزیزان:

artin
ساعت20:52---28 دی 1392
من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن


بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن


موهات را ببند دلم را تکان نده

در من دوباره فتنه و بلوا به پا نکن


من در کنار توست اگر چشم وا کنی

خود را اسیر پیچ و خم جاده ها نکن


بگذار شهر سرخوش زیبائیت شود

تنها به وصف آینه ها اکتفا نکن


امشب برای ماندنمان استخاره کن

اما به آیه های بدش اعتنا نکن....


عسل
ساعت20:03---30 تير 1392
امید وارم همیشه شاد باشی

AMIR
ساعت19:22---30 تير 1392
خواستم گله کنم از نامهربانی هایت،


اما...



خوب که فکر میکنم،

میبینم;

من بی مقدمه عاشق تو شدم،



تقصیر تو نبود.





اسمان
ساعت12:53---29 تير 1392
گاهى ارزش واقعى یك لحظه را تا..
زمانى كه به یك خاطره تبدیل نشود را نمیفهمى ...
و چقدر دردناك است این جمله:
" یادش بخیر ..."


AMIR
ساعت19:40---28 تير 1392


چــَ‌نــ‌دﮮ سـ‌تـــْ ، بـَ‌رآﮮِ خـ‌ودَ نـَ‌نــ‌وشـ‌تــ‌ه اَمـْ

چـ‌نــ‌دﮮ سـ‌تــْ ، ڪه اَز یـــآدِ خــ‌ود رَفـ‌تـ‌ه اَمـْ

وَ تـَ‌نـ‌هـــآ یــآدِ [ یــِ‌ڪ نـَ‌فــَ‌ر ]

بـَ‌رآیــَ‌مـْ آرآمــِ‌ش بــَ‌خــ‌ش اَسـ‌تــْ .

ایــ‌טּ یـَ‌عـ‌نـــﮯ ، دُنـ‌یــآﮮِ مــَ‌טּ دَر دو حــَ‌رفــْ خـُ‌لـــآصـ‌ه مـﮯ شـَ‌وَد :

[ تـــــــــــــ‌و ]


AMIR
ساعت22:09---24 تير 1392
حرف دلت را امروز بزن!


اگر امروز گفتی...

اسمش "حرف دل" است

اگر نگفتی

فردا می شود

"درد" دلت...



AMIR
ساعت18:43---16 تير 1392
همه تنهاييشان را
با من پر مي کنند و من
تنها ترين آدم اين حوالی ام.


Ghafar
ساعت2:25---16 تير 1392
اگه اين جوري باشه زيباي داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, 15:10 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ